نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین در انتظار معجزه برای علی اسعدی خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها

سرمربی کراپ الوند: بدمان نمی‌آید قهرمان شویم

  • کد خبر: ۱۳۰۰۳۳
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
سرمربی کراپ الوند: بدمان نمی‌آید قهرمان شویم
سرمربی کراپ الوند گفت: بدمان نمی‌آید که در این فصل قهرمان شویم، اگر بتوانیم نیم‌فصل نخست را در رتبه‌های بالای جدول به پایان برسانیم، با تقویتی که در نیم فصل دوم خواهیم داشت، می‌خواهیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، رضا لک پس از پیروزی ۴ بر یک تیمش مقابل رکن‌آذین خاورمیانه با اشاره به اینکه تعطیلات لیگ برتر برای تیم‌هایی مانند رکن‌آذین فرصت آمادگی ایجاد کرده بود، عنوان کرد: این تیم‌ها در ابتدای فصل فرصت آمادگی نداشتند و از این تعطیلات به خوبی استفاده کردند که نوید یک بازی سخت را برای ما داده بود.

وی با اشاره به تغییرات مثبت تیم رکن‌آذین خاطرنشان کرد: حضور حمید بی‌غم در راس هدایت این تیم مشخص بود تغییرات خوبی در تیم مشهدی شکل گرفته است. همجنین ما تعدادی از بازیکنان ملی‌پوش خود را در چند روز اخیر در اختیار نداشتیم و نتوانستیم تکفرات جدید تیم را به تمام بازیکنان القا کنیم.

لک بیان کرد: رکن‌آذین نسبت به ۸ دیدار گذشته خود عملکرد بهتری داشت که نشان می‌دهد روی این تیم کار شده است. امیدوارم اتفاقات مثبتی برای نماینده مشهد رخ دهد.

وی ادامه داد: سعی کردیم به فضا‌هایی که رکن‌آذین می‌تواند ایجاد کند، فشار وارد کنیم و در این کار موفق شدیم. در نیمه نخست کمتر، اما در نیمه دوم بیشتر به حریف فشار وارد کردیم. در این شرایط با تیم‌هایی که در قعر جدول قرار دارند بازی کردن سخت‌تر است. ما نیز به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم و از آنجا که هفته آینده با مس بازی داریم باید بازیکنان را حفظ می‌کردیم.

لک در خصوص عملکرد داوری بیان کرد: اعتراضی به داوری نداشتم، اما برخی تیم‌ها برای اینکه به داوری فشار آورند مدام به داور اعتراض می‌کنند. سالن بازی نیز به شکلی بود که صدا در آن می‌پیچید، خوشبختانه داوران اشتباهی نداشتند که در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد.

سرمربی افزود: هفته آینده بازی سختی با مس سونگون داریم. بدمان نمی‌آید که در این فصل قهرمان شویم، اگر بتوانیم نیم‌فصل نخست را در رتبه‌های بالای جدول به پایان برسانیم، با تقویتی که در نیم فصل دوم خواهیم داشت، می‌خواهیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->